![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
|
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
Toen aan de slag. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||
![]() |
![]() |
Het voorspatbord zag er in het geheel niet goed uit, op vele plaatsen is het doorgeroest en van de onderkant was er een stuk afgeslepen. Op de beurs in Rosmalen heb ik een betere gevonden die ik nu klaargemaakt heb om te spuiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Het achterspatbord was te rot om op te knappen, op internet heb ik een andere gevonden maar deze is van een 139. Om het afdekplaatje te laten passen moest er wat aangepast worden. |
|
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
||||||||||
![]() |
|||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
Het resultaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||
![]() |
||||||